در حال بارگذاری ...

تاریخ پایان اجرای نمایش های تماشاخانه سنگلج مشخص شد

تماشاخانه سنگلج آخرین روز اجرای دو نمایش «چیدا» و «در مه بخوان» را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش «چیدا» به نویسندگی «مسعود شاکرمی» و کارگردانی «احسان ملکی» تا 25 اسفند ماه و نمایش «در مه بخوان» به نویسندگی «اکبر رادی» و کارگردانی «مسعود طیبی» تا 23 اسفند ماه به اجراهای خود ادامه می دهند.

نمایش «چیدا» براساس «ادیپ شهریار» نوشته ی «سوفوکل» شکل گرفته است. اوور پیش از آن‌که متولد شود موهایش آبی شده، او برای به دست‌ آوردن سیب و تغییر رنگ موهایش سفری را آغاز می‌کند و در طول این سفر پدر خود را کشته و با مادرش ازدواج می‌کند...
در این نمایش مسعود شاکرمی، شیماء ملکیان، نیکان راست قلم، محمد رضا خادمی،  سعید زارع، نساء یوسفی، صفا کوشا، شهلا رحیمی، ثنا عقابیان پانته آ احمد خان، شیوا موسی زاده، انیس ارشیا ایفای نقش می کنند.

نمایش «در مه بخوان» نیز برشی از زندگی شش معلم از مناطق مختلف کشور است که برای یک دوره 5 ساله خدمت به روستایی دور افتاده در شمال کشور رفته و در خانه معلم ساکن هستند.

در این نمایش محمدرضا آزادفرد، رضا بهرامی، بهروز پناهنده، کهبد تاراج، سهیل ساعی، الهه شه پرست، محمد صادقی، امیر عدل پرور، علیرضا قیدری و بهروز کاظمی بازی می‌کنند.

نمایش «چیدا» تا 25 اسفند ماه هر روز به جز شنبه ها ساعت 18 و نمایش «در مه بخوان» هر روز به جز شنبه ها ساعت 20 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.




نظرات کاربران