در حال بارگذاری ...
شهرام کرمی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سنگلج:

تماشاخانۀ سنگلج مجموعه‌ای خاطره‌انگیز است

مراسم تودیع و معارفۀ مدیران تماشاخانه سنگلج عصر روز گذشته ۱ خرداد با حضور شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی در این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، شهرام کرمی در این مراسم ضمن تشکر از زحمات کارکنان این مجموعه گفت: ما به بهانه تودیع و معارفه دو بزرگوار در این سالن خاطره‌انگیز که نوستالژی خاصی دارد دور هم جمع شده‌ایم. این بزرگواران هر دو از دوستان خوب من هستند پیش از آنکه  همکارم باشند. اجازه بدهید ابتدا از علی عابدی عزیز شروع کنم. در فاصله کوتاهی که این مسئولیت خطیر را در اداره کل هنرهای نمایشی به عهده گرفته‌ام او در چند نوبت از قصد خود برای خداحافظی با مجموعه سنگلج و پی گرفتن فعالیت‌های هنری خود سخن گفته بود اما من هر بار قصد او را به احساساتی شدن و روحیه هنری او نسبت می‌دادم. بعد از اینکه متوجه جدیت او در این قصد شدم خودم را جای علی عابدی گذاشتم که در دوره بلوغ حرفه ای و دغدغه ادامه فعالیت‌های هنری‌اش را دارد و به این نتیجه رسیدم که نباید مانع تحقق خواسته‌های او شوم اما از او خواستم تا به عنوان یکی از ارکان اصلی جشنواره تئاتر فجر فعالیت داشته باشد. از آنجا که جشنواره فجر برای ما نه تنها یک رویداد سالانه که یک موج و جریان تئاتری است امیدوارم بتوانیم از توان و تجربه او در جشنواره تئاتر فجر بهره مند شویم.  

او در ادامه سخنانش افزود: در خصوص خدمات و فعالیت‌هایی که علی عابدی در طول این سه سال صورت داده همه آگاه هستیم. رفتار انسانی او موجب شده تا او در سخت‌ترین شرایط به همه آرامش  دهد، ضمن اینکه اتفاقات خوبی را هم در این مجموعه شکل داده است. برنامه اجراها و برنامه‌های جانبی که در مدت حضور او در تماشاخانه سنگلج صورت گرفته اتفاقات خوبی بوده است. در سال گذشته این تالار نمایش‌های پرفروشی داشته که نسبت به ظرفیت‌هایش در حقیقت یک رکورد محسوب می‌شود. در بخش نیروی انسانی آرامش خوبی در این مجموعه برقرار بوده و در حوزه عمرانی تالارهم شاهد اتفاقات خوبی بوده‌ایم. به نظر من او با شایستگی توانسته هم وجهه این مجموعه قدیمی و هم اعتماد عمومی نسبت به آن را حفظ کند. امیدوارم خانم مقتدی با توجه به تجربیات خود در مراکز دیگر این بخش‌های مثبت و مزیت‌ها را ادامه دهد و در دوره حضور او در این مجموعه هم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنانش در معرفی مدیر جدید تماشاخانه سنگلج اظهار کرد: در مورد خانم مقتدی هم باید بگویم که پیش از مشغول شدن در اداره کل هنرهای نمایشی افتخار همکاری با او را در شهرداری داشتم. او یکی از نیروهای باسابقه اداره کل هنرهای نمایشی است واز آنجا که مجموعه سنگلج اهمیت بسیاری دارد و نمی‌توانیم نسبت به آن بی توجه باشیم  من از خانم مقتدی تقاضا کردم این مسئولیت را بپذیرد. سابقه خانم مقتدی نیاز به بازگویی ندارد. او هم در تئاتر شهر و هم در تالار هنر فعالیت‌های خوبی را شکل داده و امیدوارم در دور جدید فعالیت‌های تماشاخانه سنگلج بتوانند به فعالیت‌های ارزنده‌شان بیش از گذشته ادامه دهند. برای خانم مقتدی آرزوی موفقیت دارم تا در سنگلج شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم حکم مسئولیت پریسا مقتدی به عنوان مدیر جدید تماشاخانه سنگلج از سوی شهرام کرمی به او اعطا شد.




نظرات کاربران