در حال بارگذاری ...
بعد از تعطیلات لیالی قدر به صحنه می رود

نمایش «عکس خانوادگی» در تماشاخانه سنگلج

نمایش «عکس خانوادگی» با طراحی و کارگردانی «رضا بهرامی» از ۲۰ خرداد ماه و بعد از تعطیلات لیالی ارزشمند قدر در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش «عکس خانوادگی» به نویسندگی «محمود استادمحمد» و با طراحی و کارگردانی «رضا بهرامی» از ۲۰ خرداد ماه و بعد از تعطیلات لیالی ارزشمند قدر در تماشاخانه سنگلج و در ساعت 20 به صحنه می رود.

«عکس خانوادگی» روایت زندگی زنی تنهاست که با مشکلات زیادی مواجه بوده است و همین مشکلات سبب ایجاد مسائلی در حال شده است.

پرستو گلستانی، مهران امام‌بخش و‌ امیر عدل‌پرور بازیگرانی هستند که در این نمایش ۴۵ دقیقه‌ای به ایفای نقش می پردازند.

«رضا بهرامی» کارگردان‌ جوان تئاتر که پیش ازین در سال گذشته با نمایش بیست متری در تماشاخانه باران به صحنه رفته بود؛ در تازه ترین تجربه کارگردانی خود به سراغ یکی از متون کمتر کار شده محمود استاد محمد رفته است.

«محمود استاد محمد» در سال ۸۵ قصد اجرای نمایش «عکس خانودگی» با بازی پرستو گلستانی و مرتضی ضرابی را داشت که به دلایلی در تمرین باقی ماند و استاد محمد موفق به اجرای این اثر نشد.

از دیگر عوامل این اثر می توان به: کهبد تاراج(مشاور کارگردان)، الهام شعبانی(طراح لباس)، امیر ترحمی(طراح نور)، شایان جعفری(طراح پوستر و بروشور)، فیروزه فیاض بخش(مدیر تولید)، حسین طاهربخش(کارگاه آریانا)(ساخت دکور)، حمیدرضا ژاله(دستیار کارگردان)، مرضیه مهاجر(منشی صحنه)، پانیذ تاج‌بخت، مسیب کریمی و ابوالفضل شفیعی(مدیران صحنه)، آزاده شفیعی(روابط عمومی)، یاسمن پولادی‌ها(عکاس) و حامد قریب(مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.

نمایش «عکس خانوادگی» با طراحی و کارگردانی «رضا بهرامی» از ۲۰‌خرداد ماه هرشب ساعت ۲۰ روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان به تماشای این اثر می توانند برای خریداری بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.




نظرات کاربران