در حال بارگذاری ...
سه‌شنبه 29 خردادماه در تماشاخانه سنگلج؛

هنرمندان تئاتر و سینما به تماشای نمایش «عکس خانوادگی» می‌نشینند

نمایش «عکس خانوادگی» به نویسندگی محمود استاد محمد به کارگردانی رضا بهرامی روز سه‌شنبه، ۲۹ خردادماه در تماشاخانه سنگلج میزبان هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی گروه؛ نمایش «عکس خانوادگی» به نویسندگی محمود استادمحمد و کارگردانی رضا بهرامی روز سه‌شنبه، 29 خردادماه، ساعت 20 ویژه هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون اجرا می‌شود. تا کنون هنرمندانی نظیر منوچهر اکبرلو، میلاد نیک‌آبادی، شهرام کرمی، محسن حسن‌زاده، ابراهیم پشت‌کوهی، صدرالدین زاهد، هوشنگ قوانلو، مهدی صفاری‌نژاد، سیدعلی تدین و برخی دیگر از چهره‌های شاخص عرصه هنر به تماشای این نمایش نشسته‌اند.
در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: زنی درمانده که با مشکلات زیادی روبه‌روست، برای گذر از بحران‌های پیشِ رو، دست به کاری می‌زند که او را گرفتار دردسرهای بزرگ‌تری می‌کند.

این نمایشنامه جزو معدود متن‌های زنده‌یاد محمود استادمحمد است که تا کنون اجرای عمومی نداشته و رضا بهرامی برای نخستین‌بار آن را روی صحنه برده است. پیش از این پرستو گلستانی در تمرین‌های اجرای نافرجامی از این متن به کارگردانی استادمحمد شرکت داشته و خود اقدام به اجرای نمایشنامه‌خوانی این متن کرده است.
گفتنی است نمایش «عکس خانوادگی» با طراحی و کارگردانی رضا بهرامی هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای رزرو و خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال در نشانی https://www.tiwall.com/theater/aksekhanevadegi2/tags/review مراجعه بکنند.




نظرات کاربران