در حال بارگذاری ...
روز پنج شنبه 13 آبان ماه

نمایش «خسوف» پذیرای هنرمندان خواهد بود

نمایش «خسوف» به نویسندگی «ابوالفضل حاج‌علی‌خانی»‌ و کارگردانی «شقایق فتحی» و «ابولفضل حاج‌علی‌خانی»‌ روز پنج شنبه ۱۳ آبان ماه پذیرای هنرمندان خواهد بود.

نمایش «خسوف» به نویسندگی «ابوالفضل حاج‌علی‌خانی»‌ و کارگردانی «شقایق فتحی» و «ابولفضل حاج‌علی‌خانی»‌ روز پنج شنبه 13 آبان ماه پذیرای هنرمندان خواهد
 بود.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش «خسوف» به نویسندگی «ابوالفضل حاج‌علی‌خانی»‌ و کارگردانی «شقایق فتحی» و «ابولفضل حاج‌علی‌خانی»‌ روز پنج شنبه 13 آبان ماه ساعت 19 پذیرای هنرمندان خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «حشمت عسگری» که هم اینک معلم بازخریدی آموزش و پرورش است از کودکی نزد پدرش تعزیه خوانی میکرده و و بعد از سالها نسخه نویسی چیره دست و اشقیاء خوانی به نام گشته است. در مقطعی از زندگی او دچار شک و تردید می شود و همین مقدمه ی مخاطرات عجیبی است که سرنوشتی متفاوتی را برای او رقم می زند.

نمایش «خسوف» به نویسندگی «ابوالفضل حاج‌علی‌خانی»‌ و کارگردانی «شقایق فتحی» و «ابولفضل حاج‌علی‌خانی»‌ که اجرای خود را از روز یکشنبه 25 مهرماه آغاز کرده بود روز جمعه 14 آبان ماه به اجرای خود پایان خواهد داد.

 

 




نظرات کاربران