در حال بارگذاری ...
«معاشر» و «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» روی صحنه

تماشاخانه سنگلج دو درام اجتماعی نمایش می دهد

دو نمایش «معاشر» به نویسندگی و کارگردانی «احسان حاجی پور» و «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» به نویسندگی و کارگردانی «جلال تجنگی» با مضامینی اجتماعی در نوبت تازه ی اجراهای تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود.

دو نمایش «معاشر» به نویسندگی و کارگردانی «احسان حاجی پور» و «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» به نویسندگی و کارگردانی «جلال تجنگی» با مضامینی اجتماعی در نوبت تازه ی اجراهای تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، در نوبت تازه ی اجراهای تماشاخانه سنگلج نمایش «معاشر» به نویسندگی و کارگردانی «احسان حاجی پور» اجرای خود را از روز دوشنبه 17 آبان ماه آغاز خواهد کرد و در ادامه نمایش «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» به نویسندگی و کارگردان «جلال تجنگی» اولین بار در روز پنج شنبه 20 آبان ماه در قدیمی ترین تماشاخانه فعال شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «معاشر» که در روز دوشنبه 17 آبان ماه در ساعت 19:45 معرفی می شود، روایتگر خانواده ای است که زندگی آنها بعد از 16  سال آرامش با یک اتفاق دچار چالشی عجیب می شود. در این اثر فریدون محرابی، لیلا برخورداری، نفیسه روشن، جواد یحیوی، سمیرا صبوری، مژگان رایگان، ملیکا بکایی و رضا مرشد ایفای نقش می کنند.

در این اثر مازیار رضاخانی (مجری طرح)، یاسر قاسم زاده و مهدی محرمی (دستیاران کارگردان)، محمد صبوری (طراح صحنه)، فرامرز فرمانی  (طراح لباس)، بهاره خلیلی (طراح گریم)، هادی فیض آبادی (آهنگساز و خواننده)، محمد رحمانی(روابط عمومی و مشاور رسانه ای)، مسعود حاجی پور (عکاس)، حسام حاجی پور (طراح پوستر و بروشور) حضور دارند. فروش اینترنتی بلیط این نمایش از طریق تارنمایwww. tik8.com  صورت می گیرد.

همچنین نمایش «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» که روز پنج شنبه 20 آبان ماه و در ساعت 18 آغاز خواهد شد، داستان بخشی از زندگی یک زوج ایرانی مسلمان ساکن تهران را روایت می کند. در این نمایش نیز (به ترتیب ورود) مهران ناىل، علی نجفی، سرور عرب پور، امین میری و اتابک نادری با همراهی صدای خسرو شهراز و امیر سلطان احمدی ایفای نقش خواهند کرد.

در این نمایش سینا ییلاق بیگی (طراح صحنه و لباس)، سعید رضوانی (طراح گرافیک)، حسن جودکی (مدیر تولید)، میلاد حاجی زاده (دستیار و برنامه ریز)، عباس شاه محمد زاده( مدیر اجرایی)، مهسا کوچک (منشی صحنه)، مصطفی قاهری (ویدئو و ساخت تیزر)، آرتین هارطومیان(عکاس)، زهرا شایان فر (مدیر روابط عمومی) و وحید لک (مشاور تبلیغات و رسانه)حضور دارند. فروش اینترنتی بلیط این نمایش از طریق تارنمایwww .tiwall.com  صورت می گیرد.

نمایش «معاشر» از روز دوشنبه 17 آبان ماه در ساعت 19:45  و نمایش «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» از روز پنج شنبه 20 آبان ماه و در ساعت 18 نوبت تازه ی اجراهای تماشاخانه سنگلج را رقم خواهند زد.




نظرات کاربران