در حال بارگذاری ...

نمایش «ناگهان پیت حلبی» پر اقبال ترین نمایش تماشاخانه سنگلج در سال 95

«ناگهان پیت حلبی» پر اقبال ترین نمایش سال ۹۵ در میان ۱۲ اثری بود که در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت.

«ناگهان پیت حلبی» پر اقبال ترین نمایش سال 95 در میان 12 اثری بود که در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش «ناگهان پیت حلبی» به نویسندگی «امیرعلی نبویان» و کارگردانی «کوروش سلیمانی»  با فروشی معادل 000/846/516 ریال  و پذیرا شدن از 4915 تماشاگر پرفروش ترین و پرتماشاگرترین نمایش تماشاخانه سنگلج در سال 95 شد.

این نمایش در میان 12 اثری که در سال 95 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت با فروش 3988 بلیط تمام بها، 147 بلیط نیم بها، 777 بلیط میهمان در 28 شب اجرا و با قیمت بلیط 15 هزار تومان به فروشی معادل 000/846/516 ریال  دست یافت که این رقم در سال گذشته نشانگر بیشترین میزان فروش بود.

تماشاخانه سنگلج در سال 95 پذیرای 5 اثر شادی آور ایرانی و 7 اثر در قالب درام اجتماعی بود که در این بین آثار نویسندگان شاخصی همچون بهرام بیضایی، محمود استادمحمد، محمد چرمشیر و داود فتحعلی بیگی نیز وجود داشت. همچنین در میان این نمایش ها برای اولین بار یک مونودرام با محوریت زندگی «عبدالحسین نوشین» (بنایانگذار تئاتر نوین ایران) بود که با عنوان «پرتره مرد ریخته» و با بازی «اصغر همت» در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت.

نمایش «ناگهان پیت حلبی» به نویسندگی «امیرعلی نبویان» و کارگردانی «کوروش سلیمانی» پر اقبال ترین نمایش سال 95 در میان 12 اثری بود که در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت.




نظرات کاربران