در حال بارگذاری ...

نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" افتتاح شد

آیین افتتاح نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با حضور جمع زیادی از علاقمندان به نمایش‌های آیینی سنتی برگزار شد.

 آیین افتتاح نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با حضور جمع زیادی از علاقمندان به نمایش‌های آیینی سنتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه، اجراهای عمومی نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور شامگاه دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه‌ ساعت 19 با روشن شدن، شمع‌های این اثر به دست اتابک نادری بازیگر، کارگردان تئاتر آغاز شد.

در این مراسم شهاب‌الدین حسین‌پور بیان کرد: نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" را سال 89 به عنوان نخستین اثر در کارنامه حرفه‌ایم به صحنه بردم. این اتفاق به مدیریت آقای نادری در تماشاخانه سنگلج باز می گردد.

اتابک نادری هم در این رابطه اظهار کرد: آن زمان قرار دادن سالنی مانند تماشاخانه سنگلج به یک گروه دانشجویی ریسک بزرگی محسوب می‌شد. من به آنها اجازه دادم که 15 شب اجرا داشته باشند و در صورت موفقیت اثرشان را برای اجرا تمدید کنم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و آنها 45 اجرا داشتند.

او همچنین افزود: از سوی دیگر زنده یاد استاد سمندریان و خانم روستا با من تماس گرفتند و از من خواستند که این فرصت را در اختیار این کارگردان جوان قرار دهم و من آن را پذیرفتم. خوشبختانه این نمایش پیش از این دو بار در این تماشاخانه به صحنه رفته و بسیار درخشان ظاهر شده است امیدوارم این روند را در دور جدید اجراهای آن نیز شاهد باشیم.

شایان ذکر است؛ آرش فلاحت‌پیشه، مهدی فریضه، محمد صدیقی‌مهر، امیررضا میرآقا در این نمایش نقش‌آفرینی خواهند کرد.

این اثر نمایشی تحسین شده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی آئینی سنتی، نمایش برگزیده دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهیان ایران و نمایش برگزیده اولین دوره جشنواره ملی جوان ایرانی است که پیش از این اجراهای متعددی در بسیاری از استان‌های مختلف کشور داشته و با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است.

گفتنی است؛ نمایش "سرآشپز پیشنهاد می کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور از 17 اردیبهشت تا 20خرداد ساعت 19 و 21 در تماشاخانه سنگلج واقع در خیابان وحدت اسلامی، ضلع جنوبی پارک‌شهر، ابتدای خیابان بهشت به صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند جهت رزرو بلیت به سایت اینترنتی www.tik8.comمراجعه نمایند

تلفن های هماهنگی و رزرو :

 09392161144 – 42091000 – 88708225




نظرات کاربران