در حال بارگذاری ...
امروز و در پایان راه رقم می خورد

اجرای ویژه هنرمندان برای «شهرآشوب»

نمایش «شهرآشوب» امروز، دوشنبه ۲۹ فروردین با اجرایی ویژه هنرمندان به کار خود در تماشاخانه سنگلج پایان می‌دهد و این تماشاخانه یکم، سوم و پنجم اردیبهشت به مناسبت شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام میزبان مجالس تعزیه می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر ، نمایش «شهرآشوب» به نویسندگی شهناز روستایی و کارگردانی  علی طربی که از هفتم فروردین در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت، امروز دوشنبه، ۲۹ فروردین با اجرایی ویژه هنرمندان پایان می‌یابد. 

«شهرآشوب» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی و با بازی علی طربی، فرنوش نیک‌اندیش،  محسن قصری،  علی باهری، علی بیک‌محمدی،  رسول حق‌شناس،  محمدرضا صفری، عاطفه غضنفری، زهرا ملایری، نازنین فراهانی، سمیرا کریمی،  علیرضا حاجی‌زاده و امیرحسین جعفری روی صحنه بود. 

تماشاخانه سنگلج با پایان اجرای این نمایش و به مناسبت آغاز شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) میزبان برنامه «شب‌ تعزیه سنگلج» خواهد شد. برنامه‌ای که در طول آن شاهد اجرای سه مجلس تعزیه خواهیم بود.

این مجالس پنجشنبه یکم، شنبه سوم و دوشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ توسط تعزیه‌خوانان پیشکسوت اجرا می‌شود و تماشای آن برای علاقه‌مندان رایگان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران