در حال بارگذاری ...
بهروز غریب‌پور در آیین گشایش نمایش «لباس جدید پادشاه» ؛

درخشش بانوان در تئاتر، مایه افتخار است

آیین گشایش نمایش «لباس جدید پادشاه» با حضور بهروز غریب‌پور در تالار سنگلج برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، عصر روز یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ طی مراسم «شب‌چراغ» شمع نمایش «لباس جدید پادشاه» در تالار سنگلج توسط بهروز غریب‌پور افروخته شد.

لادن نازی که در دومین تجربه کارگردانی تئاتر در ابتدای این مراسم گفت: بسیار خوشحال و شادمان هستم از این‌که یگانه‌ عنصر جادو و خیال امروز شمع این نمایش را روشن می‌کند و همراه قدردان همه استادان از جمله استاد بهروز غریب‌پور هستم.

در ادامه این مراسم بهروز غریب‌پور در جایگاه حاضر شد و با اشاره به اجراهای گذشته لادن نازی اظهار داشت: بر حضور جوانانی ازاین‌دست در عالم تئاتر افتخار می‌کنم.

غریب‌پور در ادامه افزود: اول‌بار که اجرایی از این کارگردان را به تماشا نشستم، به شکل ویژه‌ای به وجد آمدم و کاملاً تحت تأثیر هنر کارگردانی ایشان قرار گرفتم.

نویسنده و کارگردان اپرای عروسکی حافظ مختصات فنی و مهم‌ترین ویژگی‌های این اثر کمدی را این‌گونه توصیف کرد: شما در نمایش «لباس جدید پادشاه» شاهد بازی‌هایی روان هستید، نمایش بی‌تکلف و بی‌هیچ پیچید‌گی روایت می‌شود اما درعین‌حال نمایشی بسیار فاخر است.

پدر نمایش عروسکی کشور در خاتمه اظهاراتش گفت: افتخار می‌کنم در بین جامعه تئاتری کشور بانوانی وجود دارند که در مقام طراح و کارگردان این‌چنین می‌درخشند.

نمایش «لباس جدید پادشاه» به طراحی و کارگردانی لادن نازی و نویسندگی فرزاد فخری‌زاده با رویکرد طنز انتقادی و با تلفیقی از تکنیک‌های بازیگری و تئاتر عروسکی از ۱۰ بهمن الی ۶ اسفندماه سال جاری در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.




نظرات کاربران