در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه سنگلج روی صحنه خواهد رفت

نمایش «ژیک»؛ بازی پسر برای پدر

«ژیک» به نویسندگی و کارگردانی ناصر علاقبندان از روز یکشنبه ۱۱ دی در تماشاخانه سنگلج روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش، سروش علاقبندان برای پدرِ کارگردانش بازی خواهد کرد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «ژیک» به نویسندگی و کارگردانی ناصر علاقبندان از روز 11 دی در تماشاخانه سنگلج، میزبان مخاطبان خواهد شد.

در این نمایش، سروش علاقبندان، فرزند ناصر علاقبندان به‌عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «نادر، عاشق سلمان پارسی و ایران و تاریخ کهن آن است. پس با گوسان، پدر هنر نمایش از ۲ هزار سال پیش تا اینک، همراه شده تا از چند بخش از زندگی سلمان پارسی پرده بردارد.»

محراب علیزاده (آهنگساز و نوازنده تنبک، نی و دف)، روح‌الله علاقبندان (نوازنده پیانو)، جاوید جاوید‌نیا (مدیرتهیه و تولید، طراح صحنه و لباس)، علیرضا ذاکری (طراح پوستر و بروشور)، سیدمحمد صدری (طراح نقش‌های نقل)، حسین کاظم رودباری (طراح نور)، معین خیاطی و بهمن علاقبندان (دستیاران کارگردان)، عباس نوروزی (تصویربردار)، محمد بیگدلو  (ساخت دکور)، عباس نوروزی، بهنام محسنی و علی ناصر بارانی (عکاسان)، هادی گرامی (حمل و نقل) و رضا استادی و محمد برومند (روابط عمومی)، دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

نمایش «ژیک» از 11 تا 28 دی ساعت 18:30 در تماشاخانه سنگلج میزبان مخاطبان خواهد بود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان و کار هادی مرزبان

شورش دوباره مبارک بر اربابان ریاکار
نگاهی به نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان و کار هادی مرزبان

شورش دوباره مبارک بر اربابان ریاکار

بهنام حبیبی: نمایش ایرانی همواره و در همه شرایط اجتماعی ایران، با گونه‌های مردمی‌اش موردپذیرش تماشاگر ایرانی بوده است. از آن زمان که بر حوضی فرش‌شده در حیاط خانه، تماشاگرش را بر ضد حاکم ریاکار آگاه ...

|

نظرات کاربران