در حال بارگذاری ...
در حضور خانواده زنده یاد اکبر رادی؛

"شب روی سنگفرش خیس" افتتاح می‌شود

نمایش "شب روی سنگفرش خیس" نوشته زنده یاد اکبر رادی با طراحی و کارگردانی میکائیل شهرستانی روز دوشنبه ۹ مرداد با حضور بانو عنقا و آرش رادی ؛ همسر و فرزند زنده یاد اکبر رادی اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، آیین افتتاح نمایش که به سنت تماشاخانه سنگلج شب چراغ نامیده می شود روز دوشنبه با ادای احترام به خالق "شب روی سنگفرش خیس" ساعت 20 و با حضور همسر و فرزند استاد رادی برگزار می شود.

شب روی سنگفرش خیس درامی عمیق از زندگی استاد بازنشسته ای است که درگیری کاری و شخصی و خانوادگی او را خانه نشین کرده. دکتر مجلسی با تنش های زیادی روبه رو می‌شود و…

طراح صحنه و انتخاب موسیقی این نمایش را میکائیل شهرستانی، طراحی لباس را شیرین فرخنده نژاد، طراحی چهره پردازی را سهیلا جوادی، طراحی نور را حسین کاظم رودباری، طراحی پوستر و بروشور را مینا ملک پور و ساخت تیزر را مهرداد ملک پور بر عهده دارند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی مجریان چهره پردازی  سهیلا جوادی، سعید کروندی، نسرین علوی ، ندا میرزایی، دستیار کارگردان مهدی ارجمند، تلخیص مرجان رزم آزما، مدیر صحنه  امیرعلی فرخنده نژاد، عکاس بابک حقی هستند. هنرجویان طراحی صحنه آکادمی ژیوار؛ بهناز خزایی ، میترا رنجبر، سپیده احمدی، ترانه تیموری ، سروین حیدری ، محمد رضوی وعلیرضا طاهری به سرپرستی علی طهرانچی در این نمایش مشارکت دارند.

از ویژگی های این نمایش تغییر بازیگران طی روزهای اجراست. برای هر نقش بین دو تا سه بازیگر تمرین کرده و در روزهای مختلف طبق جدول زمانبندی روی صحنه میروند.

بازیگران به ترتیب کلام امیر حسین نسیمی و محمدعلی محسنی نقش دکتر  مجلسی، ریحانه شهرانی ، ندا زوارئیان و ملینا براتی نقش نوشین، آرین‌نعیمی، امیرعلی حیدری و حامی تاجدینی نقش آرمین، داوود بیتاء و فرهاد اعتمادی نقش مژدهی، شقایق سیدین و راحله خیری نقش ناهید، احسان قلیزاده و هادی دلبر آقایی نقش دکترفلکشاهی، منصوره هروی و مهسا اصغری نقش رخساره، فرهاد اعتمادی و علی دلسوز نقش گلشن، امید فتحی و احسان قلیزاده نقش حامد را در این نمایش بازی می کنند.

علاقه مندان می توانند بلیت های این نمایش را از طریق سایت تیوال  https://www.tiwall.com/s/shab.sangfarsh2 تهیه کنند.




نظرات کاربران