در حال بارگذاری ...

کاظم نظری و علی ژکان نمایش های سنگلج را دیدند

آخرین اجرای دو نمایش "پرده در پرده" و "شب روی سنگفرش خیس" با حضور کاظم نظری و علی ژکان در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، مدیر کل هنرهای نمایشی روز گذشته ضمن بازدید از تماشاخانه سنگلج به تماشای "شب روی سنگفرش خیس" به کارگردانی میکائیل شهرستانی نشست.

علی ژکان فیلمنامه نویس و کارگردان سینمای ایران نیز از جمله مهمانان تماشاخانه سنگلج در این روز بود که پس از دیدن نمایش پرده در پرده گفت: این نمایش شامل تعدادی کار کلاسی بود که در یک نمایش به اجرا در می آمد و از این جنبه که می توان کارهای کلاسی را با جنبه آموزشی در باکس دانشجویی اجرای تماشاخانه سنگلج بر صحنه آورد برایم جالب بود.

وی که بازی در نمایش های سگی در خرمن جا، استثناء و قاعده، آنکه گفت آری و آنکه گفت نه، قصه حریر و مرد ماهیگیر و تامارزوها در جنگل را در پیشینه تئاتری خود دارد با بیان این نکته که تماشاخانه سنگلج یک تماشاخانه حرفه ای است گفت: گرچه پرده در پرده یک نمایش آموزشگاهی است اما تجربه ای جدید که من تا به حال نه درباره آن شنیده و نه دیده بوده ام را بر صحنه آورده است. از همین منظر که این نمایش جنبه آموزشی نیز دارد می تواند مورد توجه قرار بگیرد.

میکائیل شهرستانی در پایان اجرای نمایش شب روی سنگفرش خیس روی صحنه آمد و ضمن تقدیر از تلاش و سخت کوشی گروه اجرایی، همراهی بنیاد اکبر رادی و همکاران تماشاخانه سنگلج گفت: از سال 58 که پا به صحنه تئاتر گذاشته ام همچنان این مسیر را ادامه داده و خواهم داد. تولید و اجرای تئاتر در شرایط امروز کار بسیار دشواری است ولی با سخت کوشی این بچه ها با موفقیت به اجرای پایانی رسید.

طی هفته گذشته تماشاخانه سنگلج میزبان هادی مرزبان، دکتر خاکی، قطب الدین صادقی، جابر قاسمعلی و جمع بسیاری از چهره های هنری تئاتر و سینما بود که نمایش های روی صحنه را دیدند.

 




نظرات کاربران