در حال بارگذاری ...
دو نمایش جدید در راه تماشاخانه سنگلج؛

اجرای "کمین ژاله" و "داش آکل به روایت نوچه کاکارستم" در آخرین هفته شهریور

تماشاخانه سنگلج از هفته جاری میزبان دو نمایش "کمین ژاله" و "داش آکل به روایت نوچه کاکارستم" میشود.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج ، نمایش "کمین ژاله" از دوشنبه 27 شهریور و نمایش "داش آکل به روایت نوچه کاکارستم از چهارشنبه 29 شهریور اجرای خود را در این تماشاخانه آغاز می کنند.

نمایش "کمین ژاله" نوشته و کارگردانی حامد کمیلی در ساعت 20 و به مدت زمان یک ساعت و نیم از فردا دوشنبه 27 شهریور اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

در این نمایش هنرمندانی همچون مرتضی ‌نجفی، حامد ‌مکملی، امیر امیدی راد، حسن ‌یاوری، امیر محمد ‌خوشنواز و پیام نوروزی به ایفای نقش می پردازند.

موسیقی این نمایش را فرامرز ‌نصیری بر عهده داشته و طراحی صحنه و لباس آن را نیز مرتضی نجفی انجام داده است. طراح نور امیر امیدی راد و حسین ‌کاظم ‌رودباری،  طراح پوستر و بروشور  آرش باباخداوردی، دستیار طراح لباس مهدیس ‌قاضیلو و طراحی گریم را سهیلا ‌جوادی برعهده دارند.

 دستیاران کارگردان اهورا مرادی و مهیار هواسی ، منشی صحنه  آیدا بابا ،عکاس و تصویربردار  فرهاد صفری، ساخت تیزر عباس چگینی، مدیر اجرایی  محمد طاهرخانی، استراتژی و راهبرد تبلیغات محمد ‌لهاک، روابط عمومی متین نوروزی، مشاور کارگردان محمد ‌صمدی و سرمایه‌گذار احسان حاجی‌شفیعها گروه نمایش نگاه نو هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: چند سرباز در کمینی گرفتار می‌شوند که سرگروهبانی سال‌هاست در آن‌جا مراقب ژاله است و...

دیگر نمایش این تماشاخانه ، "داش آکل به روایت نوچه کاکارستم" نوشته و کارگردانی حامد شیخی است که از چهارشنبه 29 شهریور و در ساعت 18 اجرای خود را آغاز می کند. مدت زمان این اجرا 55 دقیقه است.

تهیه کننده گی این اثر نمایشی را  فاطمه ‌عبدالرحیمی بر عهده داشته و در آن بازیگرانی همچون (به ترتیب ورود)  حامد ‌شیخی،  امید ‌رهبر،  لاله ‌ذوالفقاری، رضا نیلی، مهرداد حسین زاده، عنایت خادم بشیری،  مهدی ‌هنرسازان، علی آقاپور،  شکوفه ‌سلحشور،  سارا ‌ابراهیمی،  ژیلا ‌گنجه،  مریم ‌بابایی، فاطمه فرضی، نوشین ادیب،  امیرحسین ‌فهادان، متین صفار،  شیوا ‌طاهری،  یاسر ‌پوردشتی به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش که کاری از گروه ‌هنری ‌تندیس محسوب می شود. در این نمایش نوچه کاکارستم که اکنون پیرمرد برنج فروش است، قصه واقعی داش آکل را روایت می‌کند. مرجان در خانه داش آکل باردار می‌شود و همه در مظان اتهام قرار می‌گیرند.

موسیقی این نمایش را عنایت خادم بشیری بر عهده دارد و در گروه نوازندگان مهدی محتشم، حسین عبداله زاده، عنایت خادم بشیری همکاری می کنند.

 دستیاران کارگردان آرش ‌نوری و محمد ‌واحد ‌پرست، طراحی صحنه هومن ‌عبدالرحیمی و همایون ‌عبدالرحیمی، طراحی دکور  مهیار ‌شیروانی ، مدیر صحنه محسن ‌قاسمی، طراح گریم سهیلا ‌جوادی، طراح نور حسین کاظم رودباری، طراح لباس فاطمه ‌عبدالرحیمی، روابط عمومی فاطمه ‌مجدنیا، عکاسان فاطمه ‌مجدنیا، مهرداد حسین زاده، رضا یزدانپور، ساخت تیزر حامد ‌شیخی، طراح پوستر و بروشور فاطمه ‌عبدالرحیمی در این گروه همکاری دارند.

پیش فروش بلیت دو نمایش تماشاخانه سنگلج در سایت تیوال فعال شده و علاقه مندان می توانند نسبت به خرید بلیت سه روز اول اجرا اقدام کنند.




نظرات کاربران