در حال بارگذاری ...
مهوش وقاری :

نمایش داش آکل برایم غیر منتظره بود

"همه ما فیلم ورمان داش آکل را خوانده و دیده ایم به همین دلیل اصلا انتظار نداشتم اجرای صحنه ای برایم جذابیتی داشته باشد اما اثری کامل و جذاب دیدم."

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج؛ مهوش وقاری بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون کشور که شب گذشته به تماشای نمایش "داش آکل به روایت نوچه کاکارستم" نشست این اثر  نمایشی را همه چیز تمام معرفی کرد.

وقاری گفت: ابتدا بگویم که این نمایش برایم غیر منتظره بود. همه ما فیلم و رمان داش آکل را دیده و خوانده ایم و فکر نمی کردم که اجرای صحنه ای آن چیز جدیدی داشته باشد و برایم جذاب باشد اما کاری که دیدم همه چیز تمام بود.

وی ادامه داد: شگرد عجیب و غریبی در کارگردانی این نمایش بکار برده شده بود که بسیار جذاب بود. شاهنامه با رمانی که همه مان خوانده بودیم به گونه ای در هم آمیخته بود که اثری متفاوت دیدنی خلق کرده بود. باید به این گروه و کارگردانش تبریک بگویم.

وقاری شیوه نمایش ایرانی که در این اثر استفاده شده بود و بازی های بازیگران را ستود و گفت: این نمایش برایم خیلی خاص بود. تمام آنچیزی که تماشاگر انتظار دارد در یک نمایش ببیند؛ چه سرگرمی و چه آموختن، همه را داشت.

نمایش داش آکل به روایت نوچه کاکارستم در روزهای گذشته میزبان هنرمندانی همچون جمشید جهانزاده، فریده دریامج، منوچهر علیپور ، حسین فرح بخش، خسرو احمدی، بهزاد فراهانی و... بود.

 




نظرات کاربران