در حال بارگذاری ...
حجت الاسلام خداداده:

دیدن نمایش "کمین ژاله" را به همه جوان ها و خانواده ها پیشنهاد می دهم

حجت‌الاسلام کمال خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به تماشای نمایش "کمین ژاله" نشست.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج؛ حجت الاسلام کمال خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور که در پایان هفته گذشته میهمان تماشاخانه سنگلج بود به تماشای نمایش کمین ژاله نشست.

وی پس از بازدید پشت صحنه نمایش و دیدار با دست اندرکاران نمایش گفت: درباره این نمایش باید بگویم که کار بی نظیری بود. گروه اجرایی خیلی خوب و عالی بودند، نمایشنامه بسیار خوبی داشت ، نورپردازی خوب و هماهنگ بود. این عزیزان به خوبی کار را اجرا کردند از این گذشته پشت صحنه بسیار خوبی هم داشتند.

وی توجه به گروه سنی مخاطبان را یک امر ضروری دانسته و افزود: شاید اگر خودم پیش از اجرا این کار را دیده بودم ، نسبت به رعایت شرایط سنی تماشاگران توجه بیشتری اتفاق می افتاد. برخی از بچه های تماشاگر، سنشان با برخی دیالوگ ها نسبت نداشت. اگر شرایط سنی را رعایت کنیم انصافا نمایش بسیار عالی و بینظیر بود. دستشان واقعا درد نکند.

حجت الاسلام خداداده پایانبندی نمایش را مورد توجه قرار داده و گفت: بسیار زیبا کار را تمام کردند. این که تماشاگر را در طول اجرا بخندانی و در دقایق آخر همه را احساساتی کنی و اشک همه را در بیاوری کار ساده ای نیست.

وی با قددانی از گروه اجرایی و مدیریت سالن سنگلج که این نمایش را تولید کرده و فرصت اجرا برایش فراهم کرده اند گفت: همه ما از دیدن این نمایش لذت بردیم و دیدن آن را به همه جوان ها و عموم تماشاگران تئاترپیشنهاد می دهم. واقعا حیف است. اگر سالن گنجایش بیشتری میداشت و پرمیشد اتفاق بهتری می افتاد. واقعا حیف است که این نمایش دیده نشود. پیشنهاد می دهم که به صورت خانوادگی این نمایش را ببینید.

 




نظرات کاربران