در حال بارگذاری ...

صدرالدین زاهد نمایش "ناآرامسایشگاه" را افتتاح کرد

آیین شب چراغ نمایش ناآرامسایشگاه به کارگردانی محسن آزاد در اولین روز آبان‌ماه ۱۴۰۲ در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تماشاخانه سنگلج، شب گذشته اول آبان ماه تماشاخانه سنگلج میزبان جمع پرشور مخاطبان تئاتر در آیین شب‌چراغ نمایش ناآرامسایشگاه بود.

صدرالدین زاهد بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، مهمان ویژه این آیین بود که شمع شب چراغ اجرا را روشن کرد.

در ابتدای مراسم محسن آزاد  نویسنده و کارگردان این نمایش پس از خیر مقدم به تماشاگران و ابراز خوشحالی از اینکه نمایشش در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود گفت: نمایشنامه "ناآرامسایشگاه" را که امشب به تماشای اجرای آن خواهید نشست، در فضای کمدی و  مبتنی بر مطالعه در حوزه تاریخ معاصر نوشته‌ام. در نگارش متن، همین طور مراحل طراحی و کارگردانی، نگاه به جامعه امروز و وقایع روزمره  برایم اهمیت داشت.

صدرالدین زاهد بازیگر و کارگردان تئاتر در ادامه مراسم از اینکه برای دیدن نمایش به تماشاخانه سنگلج دعوت شده است ابراز خوشحالی کرده و اهمیت این تماشاخانه را در شکلگیری تئاتر امروز ایران مورد توجه قرار داد.

وی با بیان خاطراتی از اجراهای موفق دهه‌های 40 و 50 از کارگردانی بزرگانی همچون رکن‌الدین خسروی ، داوود رشیدی و ... یاد کرد.

زاهد خاطرات خود از استقبال تماشاگران از اجراهای گذشته این تماشاخانه را بیان کرده و از اینکه افتتاح نمایش ناآرامسایشگاه با استقبال مخاطبان همراه است ابراز خوشحالی کرد.

نمایش "ناآرامسایشگاه" نوشته و کارگردانی محسن آزاد هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 19.45 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است و علاقه مندان می‌توانند بلیت این نمایش کمدی را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران