در حال بارگذاری ...
حمید نعمت الله :

«میراث» نمایشی سطح بالاست که از تماشای آن لذت بردم

حمید نعمت ا... شب گذشته پس از تماشاس نمایش «میراث» گفت: امشب نمایشی سطح بالا دیدم و از کارگردانی این اثر لذت بردم.

حمید نعمت ا... شب گذشته پس از تماشاس نمایش «میراث» گفت: امشب نمایشی سطح بالا دیدم و از کارگردانی این اثر لذت بردم.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، حمید نعمت ا... کارگردان سینما شب گذشته-یک شنبه 8 اسفندماه- با حضور در شب اول آیین نوروزخوانی به تماشای نمایش «میراث» نشست و این اثر را نمایشی سطح بالا دانست.

 کارگردان فیلم سینمایی«بوتیک»، نمایش «میراث» اثری جذاب دانست و افزود: نکتۀ قابل توجه در این اثر، انتخاب بازیگران بود که به اعتقاد من به درستی صورت گرفته است و اعتقاد دارم به همین سبب از متن «بهرام بیضایی» اجرایی درخور و تماشایی شاهد بودم.

وی در همین رابطه گفت: استفاده از میزانسن های دقیق، زیبا و تأثیرگذار در کنار بهره گیری از دکور جذاب را از دیگر ویژگی های این اثر برشمرد. تنها چیزی که می توانم بگویم این بود که «میراث» نمایشی سطح بالاست که از تماشای آن لذت بردم.

نویسنده و کارگردان سریال «وضعیت سفید» در پایان افزود:  آیندۀ همۀ دست اندکاران حوزۀ تئاتر با شرایط امروز این هنر در مملکت آمیخته و گره خورده است.شاید متخصصان تئاتر دقیق تر در این باره اظهار نظر کنند اما چشم انداز بنده این است که می توان آیندۀ خوب و روشنی برای تئاتر تصور کرد.

نمایش «میراث» به نویسندگی «بهرام بیضایی» و کارگردانی «اصغر خلیلی» تا 24 اسفندماه هر شب ساعت در ساعت ۱۹:۴۵ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

 

 




نظرات کاربران